12.10.05

DEZE MORGEN





Het is nu kwart na acht. Het landschap waar ik werk is uitermate rustig. Alleen Diana die zich in het schouderhoge hokje twee rijen links voor mij bevindt, tokkelt rustig op haar laptop. De ipod-oortjes spuien klanken in haar gehoorkanaal. Ik zie het gewild chaotisch, opgestoken haar -lichtbruin met blonde reflecties- ritmisch golven.


Knabbelend op mijn volkorenboterham met jongbelegen gouda haal ik haar in gedachte levensgroot voor de geest. Daarstraks stonden we samen in de lift.



- Wat vind je d'r van?
Haar groenblauwe ogen lachten vragend terwijl ze één been vooruitstak.
- Van?
- Mijn rok? Gisteren gekocht.

Het betrof een lichtblauw, haast wit kledingsstuk, klokvormig en gefronst ter hoogte van het bekken, aan haar sierlijke kuiten uitwaaierend in dubbele lagen. Daarboven droeg ze een dun nauwsluitend truitje van dezelfde kleur en een weelderige sjaal waarin het blauw in al zijn nuances harmonisch orkestreerde. Grote zilveren oorbellen die bijna tot op haar schouders hingen, ... ze zag er uitzonderlijk elegant uit.



- Knap.

Ze merkte dat ik het meende en na een kleine pirouette in de liftcabine gaf ze me een kus.

Het getokkel is nu een tijdje opgehouden. Stiller kan het niet worden. Enkel Diana's kapsel beweegt. Ik verorber in stilte mijn karig ontbijt.... . Diana en ik zijn vroege vogels : niemand die deze ruimte voor halftien nog binnenkomt.
Plots staat ze op, legt de Ipod-oortjes neer en komt naar me toe. Ze staat voor mij en glimlacht nauwelijks. Ze haalt haar hand over mijn ruwe hoewel net geschoren wang en haalt met de top van haar wijsvinger een kruimel uit mijn mondhoek. De glimlach neemt toe. Ik kijk haar aan en bevochtig mijn lippen.

- Adriaan.
- mmm
- Ik ben nat. Erg nat.

Het klinkt als een verzoek. Een dwingende vraag. Ze streelt mijn hoofd, mijn schouders en drukt haar buik tegen mijn bovenarm. Ze buigt zich over naar me, kust me in de hals en fluistert

- Voel eens. Asjeblief. Voel eens...


Ze ademt diep in. Vol verwachting. Ik draai mijn kantoorkruk naar haar toe. Zij staat recht. Ik zit. Mijn hand glijdt over haar been, over de zijkant van haar knie tot de binnenkant van haar dijen en aai haar tussen de zachte,warme zuilen van haar dijen. Met de duim van mijn andere hand beschrijf ik cirkels in haar zweterige handpalm. Diana brengt die naar haar lippen en steekt één na één de vingers in haar vochtige mond en bespeelt die met haar lippen, windt haar tong errond, drukt er haar tanden in. Zuigt. Bijt. Proeft.

Mijn hand onder haar rok glijdt strelend hoger. Tot de vingertoppen de rand van haar slipje voelen. Doorheen de stof druk ik zachtjes op de kleine gespleten heuvel en voel de vochtigheid die zich van daaruit over haar kruisje heeft verspreid. Voorzichtig blijf ik het heuveltje, de grote schaamlippen en de nauwe plooien tussen dij en vagina doorheen de stof van het broekje strelen. Zachtjes. Dan laat ik de massage in kracht toenemen en besteed meer aandacht aan de voelbaar gezwollen schaamlippen. Het slipje is nu doordrenkt van haar sap. Ik bevoel één na één haar trillende schaamlippen en kneed die samen met het natte katoen tussen duim en wijsvinger. Ze zucht en kantelt haar hoofd met gesloten ogen naar achteren.. Mijn linkerhand knelt om haar kaaksbeen. Mijn duim draait rondjes rond haar tong. Een druppel speeksel vloeit over haar lip....


Mijn wijsvinger baant zich weg achter de rand van het broekje en mijn hand schuift het kletsnatte kruisje opzij. Nat en vochtig en warm wrijf ik beide lippen over elkaar. Ze kreunt zachtjes als mijn vinger van haar aarsgaatje, over het perineum glijdt en dan aarzelend aan de ingang van haar doorweekte grotje drukt ...en dan verder tussen de gezwollen lippen en ophoudend voor de plaats waar ik haar klitje vermoed. Ik maak een omtrekkende beweging rond het vleespareltje en laat de vingertop rusten op de plaats waar net boven haar klitje de twee schaamlippen samenkomen. Ik streel haar rond het genotsknopje. Steeds vlugger, ritmischer. Sporadisch, als bij toeval raak ik het klitje aan. Haar ademhaling volgt het ritme van mijn streling. Gedempt gekreun :

- a,a,a, aaa..niet stoppen.

Als ik voel dat haar hoogtepunt nadert, zakt mijn vinger en glijdt haar geoliede vagina binnen. De eerste vinger wordt al vlug gevolgd door een tweede... Intiem betast ik met kleine draaibewegingen de zachte wanden van haar roze, bloeddoorlopen tunneltje.Mijn duim streelt tegelijk steeds harder over haar klitje. Diana snakt naar adem, haar knieën worden week, ze bijt op haar onderlip, perst haar ogen dicht... Als een rijpe, opengebarsten perzik vloeien de sappen over mijn hand....

-Adriaan...

Op dat ogenblik worden we beide opgeschrikt door een vrolijk "goedemorgen". Katrien ploft haar laptop neer. Diana strijkt haar rok glad en met een enigszins onzekere tred loopt ze op Katrien toe. Als ze zich omdraait ziet ze nog net hoe ik de bedwelmende geur aan mijn natte vingers opsnuif. Ze knipoogt.