18.10.05

Het verhaal van Trisch (2)


...
-Wel, 'n beetje verlegen ging hij verder. Terwijl ik toekeek, deed ik vlug mijn ondergoed uit en ging voor hem op mijn knieën zitten. Ik wreef eerst met de top van mijn vinger de bleke druppels voorvocht die uit zijn geslacht parelden uit over zijn knellende eikel . Ik tekende rondjes met mijn wijsvinger over die paarse bol en eindigde bij zijn pisgaatje. O ja, ik heb ook eens zo'n druppel geproefd. Met het puntje van mijn tong drukkend in het gaatje. Nu ja, lekker is anders maar Mikey vond het zo opwindend. Hij bleef maar rukken. Steeds trager. Zo kon ik me goed met 'm bezighouden. Hij zei, ja Trischke, ja zo, ja.... Mmmm

De vrouwelijke collega's keken elkaar aan. Hun empathie veroorzaakt een contradictoire mengeling van afschuw, afgunst en amusement. Alleen Monika leek te beamen. Zij wist blijkbaar waar Trisch het over had.

- En dan gleed ik met mijn tong over het plaatsje onder zijn lul waar het velletje vastgemaakt is aan de onderkant van zijn eikel. Ja, dat heeft een naam...

ze dacht na

- frenil.., frune, o, ik weet't niet meer...

Ze keek even rond maar niemand kan haar helpen.

- Maar mannen vinden dat zo'n verschrikkelijk gevoelig plaatsje. Niet waar, adriaantje...

Ik werd plots warm in m'n gezicht. Keek de dames aan maar zag dat de aanwezigen (inclusief mezelf) elkaar dermate intiem kenden dat schaamte hier niet op zijn plaats was. Ik stemde volmondig in. Trish wist wat ze met'n mannelijk lid aankon, daar kon ik van meespreken. Die enkele keren dat mijn stomend lid haar gehemelte had beroerd, bleven bij..

-Ik liet mijn tong over de onderkant van zijn eikel glijden en speelde ondertussen met zijn ballen. Zijn warme, natte tak gleed in en uit mijn mond vol speeksel. Het puntje van mijn tong danste rond de gladde knuppelpunt. En, weet je, ik stak de punt van mijn vinger in zijn aarsgaatje. Hij sprong bijna op van plezier...En met mijn andere hand speelde ik voorzichtig met zijn ballekes en het vel errond. Mijn lippen gleden op en neer over die eikel. En dan verder en dieper. Ik voelde zijn harde stok bonken tegen mijn keel. Speeksel en sap liepen in stroompjes uit mijn mond.
En dan kwam het : zijn zaad gulpte in mijn keel....

Trisch hield even op en keek de andere meiden in de ogen.

-ik weet zeker dat jullie al nattigheid in jullie broekjes voelen,
lachte ze.
-Wel, adriaan, warm uw vingers al maar op want ge zult ze allemaal klaar moet vingeren, denk ik...