21.10.05

Hoe het zover was gekomen? (3)


Als een mimespeler die aan een eindeloos touw trekt, hand over hand, gleden haar palmen zachtjes over mijn zwellende roede. Aanhoudend. Voorvocht ontsnapte mijn lid. Zij streek het uit over mijn eikel ...

Ik, haar borsten en tepels knedend en zij, mijn lid tot groei bevorderend stonden roerloos tegenover elkaar. Collega's hoorden wij binnenkomen, zij deden hun ding, spoelden door, vertrokken... Geluidloos zetten wij onze strelingen verder.

Monika keerde zich om en klapte zacht het toiletdeksel neer. Ze ging erop zitten en besteedde al haar aandacht aan mijn nu beenhard geworden wortel. Ik streelde haar hoofd en haren. Zij drukte een kleine kus op de gevoelige paarse kop. Een siddering trok door me heen toen ze met een kleine likjes de gespannen voorhuid net onder de eikelrand betastte. Het likken werd heviger, langer, vochtiger. Haar lippen gleden nu over de volle lengte van mijn schacht en met de vingertoppen plooide ze lichtknedend de huid van mijn balzak. De eikel happend in een mond die overliep van speeksel en voorvocht gleed haar vinger over mijn bilspleet.

Mijn sabel glibberde uit haar mond en werd nu tussen haar vlezige globes geprangd. Ze liet haar speeksel rijkelijk vloeien over de glinsterende, purperen bol en bewoog haar borsten op en neer. Ik zette een gelijkaardige beweging in en bij elke opwaartse stoot kwam de harde vleespijler tegen haar tong of lippen terecht. Ik verbeet mijn gekreun als haar vinger de kringspier tussen mijn dijen beroert en het topje van haar vinger langs daar naar binnen dringt. Ik klem haar hand tussen mijn billen...

Mijn opgericht lid floept tussen haar borsten uit en verdwijnt over bijna zijn gehele lengte in haar mond. Onttrokken aan het zicht speelt haar tong een hitsig spel met mijn tak. Haar vinger dringt steeds dieper langs achteren naar binnen. Ik voel de warme golven steeds sneller uit mijn lenden opstijgen. Ik weet dat zij weet dat mijn climax niet veraf is. Haar vinger trilt in mijn aars, mijn ballen worden zacht bevoeld en haar mond pompt de eikel -steeds sneller. Met moeite onderdruk ik de drang haar hoofd op mijn penis te spietsen. Mijn eikel raakt haar keel als ik verstijf en mijn kokend zaad in haar lichaam gulpt.