13.10.05

MISSA SOLEMNIS (deel 1)


Hoe het zo ver was gekomen?

Anderhalf jaar geleden was ik, Adriaan Versmeets, Account Executive bij een middelgroot, dienstverlenend bedrijf, de meest doordeweekse werknemer die u zich kan voorstellen. Geliefd bij de collega’s en graag gezien door de klanten deden mijn hiërarchische meerderen wat graag beroep op mijn jarenlange ervaring. Het feit dat ik wegens mijn recente scheiding niet echt aan enig tijdsschema gebonden was, kwam hen, jonge en ambitieuze managers van allerlei slag en soort, goed uit.

Slechts één ding onderscheidde me toen van mijn collega’s. Eén ding waarvan niemand op de hoogte was. Enfin, dat hoop ik toch want bepaald trots was ik er niet op. Eenmaal per maand haalde ik de vier weken lang opgespaarde munten uit een jampotje (waarin ik iedere avond het metaalgeld stak dat ik uit de diverse zakken van jas, hemd en broek opdiepte) en trok daarmee tijdens m’n middagpauze naar de Las Vegas Peep Show. Er naartoe stappend bracht de gedachte aan wat me te wachten stond reeds een tinteling teweeg in mijn teelballen. Mijn geslacht spon als een kat tegen de naden van mijn slip...

Dit maandelijks bezoek heeft alle trekken van een perverse hoogmis. Een stricte indeling, een rituele consecratie, een vleselijke eucharistie..


Woman In Red
Originally uploaded by luder.pt.




RITUS INITIALES


Kordaat maar met voelbare stress in de licht opgetrokken schouders, de handen diep in de broekzakken (de wijsvinger streelt door de voering het licht zinderend lid) stap ik binnen en wissel wat geld aan een groezelige toonbank. De muziek in de naar ontsmettingszeep ruikende, schaarsverlichte ruimte bestaat naar slechte gewoonte uit afgrijselijk goedkope soul gemengd met belegen disco-remakes. Ik haat en verafschuw (de kitscherige fluwelen aankleding, de slechte muziek, de zeepgeur, de sperma-opzwabberende jongeling, ....) maar, tja, ...

LECTIONES BIBLIAE:

Ik stap de eerste de beste videocabine binnen. Breng wat geld in de daartoe voorziene spleet en bekijk de één na de andere video:

klik
- blonde vrouw zuigt en slurpt aan stijf lid. likt de balzak. steekt vinger in aars van jongeling
klik
- twee schijntienermeisjes bevingeren elkaar waarbij de ene vier vingers in de schede van de andere brengt.
klik
- twee harde piemels spuiten sperma op gezicht vrouw. slikt zichtbaar een portie door.
klik
- oudere vrouw laat zich beplassen door getatoeerde heer .
klik
- kortharige zwarte dame wordt tegelijkertijd anaal en vaginaal genomen door afgetrainde, diepgebruinde mannen .
klik
- Brunette probeert twee eikels in haar mond te proppen en wordt vervolgens door één van beide anaal gepenetreerd.
klik
- Tienermeisje vingert zich kreunend. propt vervolgens een met glijmiddel ingesmeerde vibrator in onthaarde vulva.
klik

....