13.10.05

MONIKA (deel 2)


De toppen van mijn vingers wringen zich onder de metalen beugels van haar beha. Als magneten aangetrokken door haar tepels . Maar eerste bevoel ik het zachte vlees , het zachtste vlees, de kille onderkant van haar borsten. Ze sluit de ogen. Mijn vingers sluipen naar haar tepels, rechtopstaand duister dreigend, verlangend . En haar tepelhoven als cirkelvormige werelddelen op de globes van haar deinende borsten.

In een sierlijke beweging die alleen vrouwen kunnen maken, plooit ze haar ellebogen achter de rug en maakt haar beha los. Haar borsten, onderhevig aan zwaartekracht, zakken enigszins naar haar buik toe. Ze ontdoet zich verder van het witte stuk lingerie ( die beweging vanuit de schouders!) en ik til voorzichtjes de volumineuze vruchten op. Monika is trots op haar borsten en staat erop dat ze de aandacht krijgen waarop ze zichtbaar aanspraak maken.

Ik betast haar borsten . Masseer ze. Eerst met volle handen. Dan tegen elkaar aan. Ik neem de tepels tussen duim en wijsvinger. Draai ze rond en knijp er zachtjes in. Vervolgens streel ik de tepelvelden erom heen en hervat de massage : kneed het vlees, het vel. Ik breng mijn lippen naar de klein knoesten van haar stijve tepels en zuig. en lik. en bijt. Ik wrijf het speeksel waarmee ik vrijgevig haar weke, bolvormige lichaamsdelen bevochtig met mijn tong uit. Daarna knabbel ik opnieuw zachtjes op de pinkdikke vleesnippels en zonder dat mijn lippen haar tepels verlaten, duw ik een vuist draaiend onder haar warme oksel... Een mengeling van zweetlucht en deo kringelt in mijn neusgaten.

ik voel hoe ze de knopen van mijn gulp losmaakt en doorheen mijn boxer mijn halfverrezen geslacht bevoelt...