17.10.05

Tussendoor



Ontiegelijk druk vandaag maar dit wil ik jullie toch niet onthouden.

Rond de middag vroeg Liza (cowgirl met onlesbare goesting..) of ik meekwam.

-Waar naar toe?
-kom, volg me. je ziet wel.

Ze trok me naar de brandgang . We zaten neer op de trappen tussen 12de en 11de verdieping. Ik een paar trappen lager dan Liza.

-Alleen kijken.

Ze zei het met een ondeugende glimlachje om de lippen. En schortte haar fluwelen rok op. Ze plantte haar laarzen wijdbeens neer op de tree onder haar en bood me zo een onverholen zicht op haar haar vlezige schede...

-zie je't

Ik zag het. Liza 's oerwoud van schaamhaar was verdwenen. Bleven over, twee maagdelijke schaamlipje en een toefje schaampluis daarboven. Nat en glinsterend. Ze haalde haar vinger over haar grote schaamlippen , wreef rondjes over haar klit, kantelde haar bekken zodat ik haar pompend aarsgaatje kon zien. Toen haar schaampspleet vochtig genoeg was , sopte ze haar vingers in de klamme holte. Ze plooide haar ene hand onder haar dij en bespeelde van daar uit haar naakte flamoesje. Met de andere hand speelde ze vingerend over haar genotsparel. Deze frenetieke activiteit werd geregeld onderbroken om haar met eigen geil bedekte vingers in mijn mond te stoppen (ik likte gretig) of om haar schaamvocht om mijn lippen te wrijven.

Ze kwam tenslotte onder mijn goedkeurende blik stilletjes klaar. Ik zoog nog eenmaal haar natte vingers af. Zij kuste me vol op de mond en proefde na-kreunend haar tochtig sap...

- Ik sta bij je in het krijt,
zei ze. Ik weet, ze zal het goed maken....