2.11.05

Hoe het zover gekomen was (4)



Monika melkte zachtjes mijn ballen en zoog het laatste zaad uit mijn nu vlug volume verliezende roede. Ik speelde met haar borsten en tepels.

-ik moet plassen,

fluisterde ze in m'n oor. Ze stond recht. Hief het toiletdeksel op. Liet haar broek en slipje zakken en ging met de benen licht gespreid op de toiletbril zitten. Geknield bevoelde ik haar harige, slijmnatte vulva.

-ik moet echt,

herhaalde ze stilletjes.

-laat maar komen,

zei ik net zo zachtjes en spreidde mijn hand.

-plas op mijn hand....

Een straal warme urine besproeide mijn handpalm. Vervolgens streelde ik haar plassende pubis over de lippen. En perste, toen de laatste pisdruppeljes haar verlieten de schaamlippen op elkaar. Ze leek even verrast toen ik onverwacht twee vingers in haar van geil en urine natte poesje boorde. Mijn duim speelde om haar knikkergrote clitoris. Mijn pink bevoelde haar donkere kringspier...

Ijverig smeerde ik alle vocht, het klamme geil, urine, zweet uit over haar kloppend geslacht. Haar voorhoofd rustte op mijn schouder. Soms voelde ik hoe ze haar tong bewoog in mijn oor.
Uit haar bekken steeg een bedwelmende geur. Nu ging ze wijdbeens zitten en verschafte zo plaats in haar druipend geslacht aan vier gretige vingers. Ze had het steeds moeilijker om haar gekreun binnensmonds te houden. Mijn duim draaide steeds vlugger om haar klitje....

Toen kantelde ze haar bekken zodanig dat haar geurige openingen net ter hoogte van mijn mond kwamen. Mijn tongpunt dribbelde om het glibberige pareltje heen terwijl mijn wijsvinger steeds dieper in haar anus drong. Daarna haalde ik mijn tong over haar bilspleet tot aan haar venusheuvel. Ik drukte mijn neus in haar schede . Zoog me vast aan haar klitje waarover ik mijn tong krampachtig liet trillen tot ze schokkend en op haar lip bijtend klaarkwam...