5.11.05

Las Vegas Peep Show (3)



Haar lichaam plooit en kronkelt zich. Lippen wordt geopend en glinsterend vlees laat zich zien. Billen worden wijd gesperd. De aars weerkaatst zich in de rondom opgestelde spiegels.

Woordenloos theater waarbij de eerder traditionele schoonheid van bijgewerkte dames op glanzend papier niet zonder enige moeite gesuggereerd wordt. Maar de schoonheid die ik zie, die mijn lid opstijft, die mijn ziel wee maakt, is van een heel andere aard:

Ecce femina: littekens op haar huid, plattegrond van geboortestriemen op haar buik en lendenen, de grijsblauwe labia die als luifels uit haar geslacht hangen, een landschap van met puistjes (rode, witte) bezaaide billen, het gekraterde vel om haar uitdijende dijen, de vetrolletjes als ze voorover buigt, de tijd die zich ondanks of dankzij de overdadig aangebrachte make-up niet weet te verhullen : uit deze schede zijn kinderen geboren, aan deze borsten likten mannen, uit deze donkere kringspier vielen uitwerpselen in witte closet-potten....

Als ze haar lichaam en bijhorende openingen een paar keren langs alle mogelijke kanten heeft laten zien -waarbij ze zichzelf onaflatend streelt-, verlaat ze haar stek op het draaiend platform en brengt nu een close-up bezoekje aan de afzonderlijke raampjes die telkens vergast worden op een mini-privé-show .

Bij mijn luikje drukt Carole haar billen tegen het venster en buigt zich voorover zodat haar vlezige gelipte beurs mij zeer voordelig gepresenteerd wordt. Ze haalt haar vinger over haar bilspleet en laat die vervolgens tussen haar schaamlippen trillen...
Ze keert zich om en kijkt diep in mijn hokje met gespeelde verbazing naar mijn opgerichte lid. Ze zegt iets onhoorbaars, steekt drie vingers omhoog. Ik begrijp : voor een volledige privé-show in een aparte cabine : druk op nummer drie....