19.11.05

Overpeinzingen van een eikel

De veertig voorbij. Voorbij, de veertig... -al een paar jaar trouwens.

En hier sta ik onder het stomend water van een hete douche: snokkend aan mijn -in gedachten priapisch- opgezwollen lid : voorhuid die tussen duim en wijsvinger snel en ritmisch over de glimmende eikel wordt gehaald, gedempt gekreun...

Een mens moet toch ooit eens te oud worden voor dit compulsief zelfbevlekken! Helaas, de kalme wateren der volwassenheid leken nooit eerder zo ver af. De geschiedenis herhaalt zich op mythische wijze, de tijd als rad.... .Ik word weer puber, slingerend tussen onschuld en perversie. "hier was ik eerder" maar ook "wat doe ik hier...". Zoals onder invloed van de getijden het vlezig aanhangsel in mijn liezen krimpt en stijft : deze wonderlijke tiran die mijn dagen stuurt met enkel de eigen voldoening als doel...

Opgerichte tepels, sidderende borsten, klamme schaamstreken, geurige bilspleten, navels, oksels, lippen,... bevolken mij mentale landschap en dat alles onder een verzengende hemel van platte lust en geil gepeins. Haast elk mijn netvlies rakend object alludeert op geslachtsdaden en schandelijke fantasieën. De middagduivel, nu al? Of erger...

Ik pers de billen op elkaar. Stel de explosie zo lang mogelijk uit. Begerige maagden stellen alles in het werken om mijn laatste ademstoten zo genotsvol mogelijk in te kleuren. Hun sappen vloeien rijkelijk uit weke schaamspleten terwijl ze met hun tong mijn lichaam bespelen. Martien likt het voorvocht van mijn eikel ; Diana drukt haar tongpunt in mijn sluitspier;... Odetje streelt zichzelf naar een hoogtepunt en duwt de vingers van haar andere hand dieper in haar vagina. Trish beroert zachtjes met de wijsvinger haar kittelaartje en plast onderwijl genietend een gele straal die zich mengt met het water van de douche..... Steeds sneller en sneller... ik voel de sappen rijzen. En met samengeperste oogleden, in een gewrongen, verkrampte pose laat ik mijn zaad langs het nauwe kanaal ontsnappen : naar de vrijheid, naar de verlossing, naar de steriliteit,....